InFly
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
InFly

o rybičkách a o všetkom čo s tým súvisí :-)


You are not connected. Please login or register

Náš lov na pstruhových vodách

2 posters

Goto down  Správa [Strana 1 z 1]

1Náš lov na pstruhových vodách Empty Náš lov na pstruhových vodách Po jún 28, 2010 7:41 am

infly

infly

Sem môžte písať všetko o tom,ako dopadli vaše rybačky,čo ste chytili,čo nezvyčajné zažili,na čo ste chytali,na čo nechytali atď...

2Náš lov na pstruhových vodách Empty Hron 1140 Po jún 28, 2010 7:51 am

infly

infly

Včera,cca za 2 hodiny medzi Závadkou a Hámrom menšie lipňe(do 30cm),ešte menšie potočáky(okolo 20 cm)na nymfy,ale ani jeden dúhak, Shocked ktorých bolo vlani plno!!!

3Náš lov na pstruhových vodách Empty Re: Náš lov na pstruhových vodách Po júl 12, 2010 6:54 am

Roco


Anonymný

Chcel by som vedieť,či ste niečo na Hrone chytili?Som iba začiatočník,ale za 3 vychádzky chytiť 8 malých potočákov a jedného malého lipnika je dosť málo.A dosť počuvam,že rybu na Hrone niet.Kde je chyba?

4Náš lov na pstruhových vodách Empty Re: Náš lov na pstruhových vodách Po júl 12, 2010 1:20 pm

Red tag



včera Li 34 a 32 ,pár ks. okolo 27 ,niekoľko malých Pp. na to, že to bolo na konci víkendu ,tak celkom dobre. voda sa už pekne vyčistila (večer už začali lipníky krúžkovať :-)) ,nech ešte trošku klesne a zistíme čo v nej po zime a záplavách zostalo/nezostalo...

5Náš lov na pstruhových vodách Empty Re: Náš lov na pstruhových vodách Ut júl 27, 2010 10:46 pm

Red tag



tak dnes to bol na Hrone vďaka počasiu trošku extrémik ,ale celkom to šlo.:-) chytil som pár Li 25-27 ,jeden mal 30 a tiež nejaké Pp (najväčší mal 30). všetko na muchu.

6Náš lov na pstruhových vodách Empty Super rybačka So august 07, 2010 8:29 pm

infly

infly

Dva dni ktoré sa mi podarilo ísť na ryby po dlhšej absencii
boli,myslím si veľmi úspešné. Very Happy V stredu sme sa vybrali okolo